Todas las propuestas deberán presentarse a una de las secciones temáticas de la AE-IC:
– Comunicación estratégica y organizacional
– Comunicación y cultura digital
– Estructura y políticas de la comunicación
– Estudios de audiencia y recepción
– Estudios sobre el discurso
– Producción y circulación de contenidos
– Teorías y métodos de investigación en comunicación
Se considerará un factor favorable en la evaluación de call for papers el hecho de hacer referencia al tema general del congreso (“Comunicación y desarrollo en la era digital”).
Para más información y descarga de los formularios para el envío de propuestas: http://www.ae-ic.org[/lang_es] [lang_gl]A segunda edición do congreso da Asociación Española de Investigación de la Comunicación terá lugar en Málaga do 3 ao 5 de febreiro do 2010.
Todas as propostas deberán presentarse a unha das seccións temáticas da AE-IC:
– Comunicación estratéxica e organizacional
– Comunicación e cultura dixital
– Estrutura e políticas da comunicación
– Estudos de audiencia e recepción
– Estudos sobre o discurso
– Produción e circulación de contidos
– Teorías e métodos de investigación en comunicación
Considerarase un factor favorable na avaliación do Call for papers o feito de facer referencia ao tema xeral do congreso (‘Comunicación e desenvolvemento na era dixital’).
Para máis información e descarga dos formularios para o envío de propostas: http://www.ae-ic.org[/lang_gl]