Digital Political Communication Strategies, editado pola profesora Berta García Orosa e con prólogo de Manuel Castells, explora as estratexias centrais da comunicación política no eido dixital. O libro repasa a evolución do campo nos últimos 25 anos e examina a coexistencia de vellos e novos actores (grupos de presión, cidadáns, parlamentos, partidos políticos, medios de comunicación, plataformas dixitais, entre outros), así como as tácticas de comunicación híbridas. Os temas que se tratan son os marcos, as noticias falsas, as burbullas de filtros, as cámaras de eco, a intelixencia artificial, a importancia das emocións e o compromiso cos cidadáns.
Ao atoparnos na cuarta onda da comunicación dixital, e tras unha pandemia que sacudiu os cimentos da comunicación política, a avaliación destes temas é esencial para a reinvención da democracia. O libro está dirixido a estudantes e investigadores que desexen profundar nas últimas tendencias da comunicación dixital, aos actores da comunicación política e aos xornalistas. Ademais, pretende preparar aos cidadáns para enfrontarse eficazmente ás mensaxes que difuminan a liña entre a verdade e a mentira con estratexias cada vez máis potentes apoiadas na intelixencia artificial.
García-Orosa, Berta (ed.) (2022). Digital Political Communication Strategies. Multidisciplinary Reflections. Palgrave Macmillan. SpringerLink