O 6º Congresso SOPCOM, o 8º Congresso LUSOCOM e o 4º Congresso IBÉRICO centraron o seu interese nesta edición nos temas: ‘Sociedade dos Media: Comunicação, Política e Tecnologia’, ‘Comunicação, Espaço Global e Lusofonia’ e ‘Redes, Meios e Diversidade Cultural no Espaço Ibérico’. Podes consultar as comunicacións presentadas polos membros do noso grupo:
Os primeiros diarios galegos: as noticias “más ciertas y testimoniadas, oculares” para loitar contra os invasores franceses
Rosa Aneiros Díaz, Xosé López García
A misión e a RSC das empresas familiares editoras da prensa líder en Iberoamérica
Francisco Campos Freire
O emprego da comunicación empresarial on line
Berta García Orosa
A información deportiva sobre baloncesto nos medios galegos
Carlos Toural Bran
Los cibermedios de información deportiva en España y la Web 3.0
Carlos Toural Bran, Moisés Limia Fernández
A sátira política e social na televisión. A representación da identidade a través dos programas de humor nas canles autonómicas TV3, ETB e TVG
Marta Pérez Pereiro
El videojuego publicitario online. Una propuesta para el análisis de su discurso
Teresa de la Hera Conde-Pumpido
Visibilidade social corporativa: entre o marketing e a responsabilidade social
José Sixto García, Meliton Castillo, Miguel Túñez López
En busca de la calidad en la Comunicación Organizacional: la auditoría de comunicación
Carmen Costa Sánchez, Ma. del Carmen Fuente, Miguel Túñez López[/lang_gl]
[lang_es]Un total de nueve comunicaciones escritas por miembros del grupo Nuevos Medios fueron presentadas en los tres congresos acogidos en la Universidad Lusófona de Lisboa entre el 14 y el 18 de abril.
El 6º Congresso SOPCOM, el 8º Congresso LUSOCOM y el 4º Congresso IBÉRICO centraron su interés en esta edición en los temas: ‘Sociedade dos Media: Comunicação, Política e Tecnologia’, ‘Comunicação, Espaço Global e Lusofonia’ e ‘Redes, Meios e Diversidade Cultural no Espaço Ibérico’. Podes consultar as comunicacións presentadas polos membros do noso grupo:
Os primeiros diarios galegos: as noticias “más ciertas y testimoniadas, oculares” para loitar contra os invasores franceses
Rosa Aneiros Díaz, Xosé López García
A misión e a RSC das empresas familiares editoras da prensa líder en Iberoamérica
Francisco Campos Freire
O emprego da comunicación empresarial on line
Berta García Orosa
A información deportiva sobre baloncesto nos medios galegos
Carlos Toural Bran
Los cibermedios de información deportiva en España y la Web 3.0
Carlos Toural Bran, Moisés Limia Fernández
A sátira política e social na televisión. A representación da identidade a través dos programas de humor nas canles autonómicas TV3, ETB e TVG
Marta Pérez Pereiro
El videojuego publicitario online. Una propuesta para el análisis de su discurso
Teresa de la Hera Conde-Pumpido
Visibilidade social corporativa: entre o marketing e a responsabilidade social
José Sixto García, Meliton Castillo, Miguel Túñez López
En busca de la calidad en la Comunicación Organizacional: la auditoría de comunicación
Carmen Costa Sánchez, Ma. del Carmen Fuente, Miguel Túñez López[/lang_es]
[lang_en] A total of nine communications written by members of the Novos Medios group were presented in the three congresses received in the University Lusófona of Lisbon between the 14 and April 18.
The 6º Congresso SOPCOM, the 8º Congresso LUSOCOM and the 4º Congresso IBÉRICO they centered their interest in this edition in the themes: ‘Sociedade two Average: Comunicação, Political and Tecnologia’, ‘Comunicação, Espaço Global and Lusofonia’ and ‘Networks, Meios and Diversidade Cultural not Espaço Iberian’. You can consult ace comunicacións presented poles membros gave noso group: ‘Sociedade dos Media: Comunicação, Política e Tecnologia’, ‘Comunicação, Espaço Global e Lusofonia’ e ‘Redes, Meios e Diversidade Cultural no Espaço Ibérico’. Podes consultar as comunicacións presentadas polos membros do noso grupo:
Os primeiros diarios galegos: as noticias “más ciertas y testimoniadas, oculares” para loitar contra os invasores franceses
Rosa Aneiros Díaz, Xosé López García
A misión e a RSC das empresas familiares editoras da prensa líder en Iberoamérica
Francisco Campos Freire
O emprego da comunicación empresarial on line
Berta García Orosa
A información deportiva sobre baloncesto nos medios galegos
Carlos Toural Bran
Los cibermedios de información deportiva en España y la Web 3.0
Carlos Toural Bran, Moisés Limia Fernández
A sátira política e social na televisión. A representación da identidade a través dos programas de humor nas canles autonómicas TV3, ETB e TVG
Marta Pérez Pereiro
El videojuego publicitario online. Una propuesta para el análisis de su discurso
Teresa de la Hera Conde-Pumpido
Visibilidade social corporativa: entre o marketing e a responsabilidade social
José Sixto García, Meliton Castillo, Miguel Túñez López
En busca de la calidad en la Comunicación Organizacional: la auditoría de comunicación
Carmen Costa Sánchez, Ma. del Carmen Fuente, Miguel Túñez López[/lang_en]