El informe “About Us”: Usability Guidelines for Presenting Company Information on Corporate Websites de 253 páginas es el resultado de dos estudios hechos con un intervalo de cinco años, de cuyos resultados se deducen las lineas de usabilidad propuestas en el documento. En total fueron evaluadas las webs de 63 corporaciones divididas en cinco grupos: grandes compañías, medianas compañías, pequeñas compañías, agencias gubernamentales y ONG’s. Para la evaluación se les asignó a un grupo de usuarios de diferentes perfiles una serie de tareas ampliables y dirigidas.
El informe apunta a la importancia de crear una sección con información de la compañía fácilmente localizable y con cuatro niveles de información: resumen en una frase de la actividad de la compañía, sumario con los objetivos y logros, sección con los puntos claves y hechos esenciales de la actividad de la compañía y páginas secundarias con información detallada.
Entre las guías de usabilidad propuestas por el informe destacamos:
– La necesidad de crear una buena impresión en los primeros 30 segundos
– Incluir un resumen de objetivos en la sección que informen rápidamente sobre la actividad de la compañía
– Incluir un histórico de los logros de la compañía preferiblemente usando una linea de tiempo
– Incorporar información de contacto detallando la de los directivos y principales cargos de la compañía
– Hacer uso de fotografías o videos que refuercen la imagen de la compañía
– Recordar otras guías básicas de usabilidad como facilidad en la navegación, distinción clara de links visitados y no visitados, …[/lang_es] [lang_gl]O Nielsen Norman Group vén de publicar un informe no que demostra a importancia de prestar a atención necesaria á hora de presentar a información dunha compañía na súa web corporativa.
O informe “About Us”: Usability Guidelines for Presenting Company Information on Corporate Websites de 253 páxinas é o resultado de dous estudos feitos cun intervalo de cinco anos, de cuxos resultados dedúcense as liñas de usabilidade propostas no documento. En total foron evaluadas as webs de 63 corporacións divididas en cinco grupos: grandes compañías, medianas compañías, pequenas compañías, axencias gobernamentais e ONG’s. Para a avaliación asignouselles a un grupo de usuarios de diferentes perfís unha serie de tarefas ampliables e dirixidas.
O informe apunta á importancia de crear unha sección con información da compañía fácilmente localizable e con catro niveis de información: resumo nunha frase da actividade da compañía, sumario cos obxectivos e logros, sección cos puntos craves e feitos esenciais da actividade da compañía e páxinas secundarias con información detallada.
Entre as guías de usabilidade propostas polo informe destacamos:
– A necesidade de crear unha boa impresión nos primeiros 30 segundos
– Incluír un resumo de obxectivos na sección que informen rápidamente sobre a actividade da compañía
– Incluír un histórico dos logros da compañía preferiblemente usando unha liña de tempo
– Incorporar información de contacto detallando a dos directivos e principais cargos da compañía
– Facer uso de fotografías ou videos que reforcen a imaxe da compañía
– Recordar outras guías básicas de usabilidade como facilidade na navegación, distinción clara de links visitados e non visitados, …
[/lang_gl]