A intelixencia artificial continúa a introducirse nas nosas rutinas de forma inexorable. E, como consecuencia, está cada vez máis presente no foco mediático: marabillámonos das súas capacidades, asustámonos polo que pode…
Nun mundo saturado pola tecnoloxía e os avances en innovación, os servizos audiovisuais públicos de Europa e do mundo víronse nunha nova encrucillada de audiencias. Os cambios nos hábitos de consumo…
Desde hai un tempo a UE vén mostrando a súa preocupación pola politización dos medios e pola falta de transparencia na súa xestión, especialmente no relativo á súa propiedade. Para…
Moitos dos debates actuais ao redor do xornalismo, iniciados tanto dende a profesión como a academia, poñen o foco na intelixencia artificial. Aínda que a súa integración nos medios xa…
O Proxecto Oasis concíbese como unha investigación a longo prazo para o estudo da sostibilidade, a innovación e o impacto dos medios nativos dixitais independentes en 44 países europeos. Trátase…
O interese polas noticias en España baixou trinta e catro puntos desde o ano 2015, segundo os datos da enquisa do Digital News Report 2023, que ven de facerse público.…
Falar de visualización da información no xornalismo é falar dun campo en constante evolución. As evolucións tecnolóxicas condicionaron este xeito de trasladar as novas dende a súa orixe, inicialmente a…
Ao longo das últimas dúas semanas, a relación xa de por si complicada entre os medios de comunicación públicos e as redes sociais cobrou unha nova dimensión. Nesta ocasión, a…
O foro Periodismo 2030 e a Fundación AXA publicaron un informe no que se recollen os resultados dunha sondaxe de opinión sobre o xornalismo en España. Esta sondaxe, executada por…
A sostibilidade dos medios nun contexto de inflación desenfreada constitúe unha das principais preocupacións dos editores de medios de comunicación da nosa contorna, segundo afirma o informe sobre tendencias e…