Un catálogo de innovación para cibermedios digitales

Informe sobre a transición dixital nos medios locais

O Reuters Institute vén de publicar un novo estudo sobre a reestruturación de redaccións e a diversificación de modelos de negocio nos medios de ámbito local. Baseado no valor, no futuro e na confianza para os públicos do xornalismo local, o informe sinala tendencias a partir das entrevistas realizadas en Francia, Alemaña, Finlandia e Reino Unido: Os medios Read more

Mobile Journalism Manual: guía para reporteiros e redaccións

Está dispoñible na rede o Mobile Journalism Manual (mojo-manual.org), un sitio web que concentra recursos e documentos para fomentar o desenvolvemento de contidos cos dispositivos móbiles. O equipo que edita este manual está formado por xornalistas de medios de todo o mundo e investigadores de la fundación alemana Konrad-Adenauer-Stiftung del proyecto Media Programme Asia. Os interesados poden tamén Read more

Informe Global Digital Future in Focus 2018

O pasado 6 de marzo, comScore publicou o informe Global Digital Future in Focus 2018, sobre hábitos de consumo dixital e multiplataforma en Estados Unidos, Canadá, Francia, Alemaña, Italia, España, Reino Unido, Arxentina, Brasil, México, India, Indonesia e Malasia. Algunhas das tendencias que apunta son: Máis do 80% do tempo que os usuarios pasan no móbil é Read more

Libro sobre economía dixital e xornalismo da UF Sergipe

Economia Política da Internet (Bolaño et al., 2018) enmárcase na mudanza dos modelos económicos nas industrias culturais e da comunicación, unha necesaria actualización tecnolóxica e a entradas das compañías de telecomunicacións. “Na verdade, a multiplicação dos fornecedores de conteúdo na internet, incluindo os milhares de indivíduos e organizações sem nenhum peso econômico, ainda que representem um fenômeno Read more

Sociedad Digital en España 2017

Publicouse o informe Sociedad Digital en España 2017 da Fundación Telefónica, que anualmente resume os principais avances en materia de tecnoloxías da comunicación. O documento inclúe datos actualizados da conectividade, o acceso e os dispositivos, así como do impacto do uso das TIC por sectores. España é líder en infraestructuras de conexión por fibra óptica á rede. O Read more

Publicado o informe Digital in 2018

O informe Digital in 2018, publicado por We are social e HootSuite, avalía o estado actual do escenario dixital, con atención sobre a dimensión social. A rede conta xa con máis de 4 mil millóns de usuarios e os usuarios activos en redes sociais son arredor de 3,2 mil millóns, cun crecemento do 13% respecto a xaneiro de 2017. Read more

Tendencias para o 2018 do Reuters Institute

O Digital News Project do Reuters Institute for the Study of Journalism e a University of Oxford publicou o informe Journalism, Media, and Technology Trends and Predictions 2018, dirixido por Nic Newman. Neste documento sinalan o peso que terán as tecnolóxicas no ano que comeza, en relación ás críticas que recibirán pola consecuencia da súa actividade na sociedade. Read more

Going Digital: transformación nos medios tradicionais

O Reuters Institute for the study of Journalism  e a University of Oxford publican o informe Going Digital. A Roadmap for Organisational Transformation no marco do Digital News Project. O documento plantexa a necesidade dunha transformación nos medios que debe afectar tanto ao contido –como veñen adaptando– como á organización. Baseado en 60 entrevistas, o informe aborda as plataformas tecnolóxicas Read more

NiemanLab e o futuro do xornalismo no 2018

O NiemanLab presenta as súas predicións para o 2018 con contribucións de numerosos expertos. Estes apuntan a diferentes áreas de desenvolvemento como o usuario, a automatización, fake news, personalización, microformatos para redes sociais, modelos de pago, realidade virtual, etc. O informe completo en: http://www.niemanlab.org/collection/predictions-2018/

The New York Times refírese a 2018 como “o ano da audiencia”

Nunha nota de prensa do 7 de decembro, os editores do diario estadounidense manifestan que queren situar ao usuario no centro da súa estratexia: coñecelo mellor, competir mellor polo seu tempo e a súa atención e demostrar aos que non os coñecen cal é o valor do Times e por que merece a pena pagalo. We Read more

Load More