Un catálogo de innovación para cibermedios digitales

«Immersive Journalism as Storytelling»: un libro necesario tras 10 anos experimentando co xornalismo inmersivo

Recentemente publicouse en aberto o libro Immersive Journalism as Storytelling: Ethics, Production, and Design editado por Routledge. A obra recolle as principais perspectivas arredor do xornalismo inmersivo e pon sobre o papel os rasgos dunha primeira etapa desta modalidade narrativa, que abrangue o vídeo 360º, a realidade virtual e a realidade aumentada. No 2010, Nonny Read more

De matrioskas e Hércules: primeiros avances na Estratexia Dixital Europea

Os servizos dixitais xogan un papel cada vez máis relevante tanto dentro das vidas da cidadanía da Unión Europea como da sustentabilidade do seu tecido empresarial. É por iso que un dos obxectivos actuais da Comisión Europea consiste na elaboración dun marco regulador harmonizado que garanta un espazo dixital aberto, seguro e asentado sobre os Read more

A información supón o principal gasto dos PMS da UE

Os medios de servizo público (PSM) da Unión Europea gastan cada ano 5,5 billóns de euros en programas informativos, o que representa o 28 por cento do total dos custos de programación, segundo o informe ‘Public Service Media and News’, publicado pola Unión Europea de Radiodifusión en 2020. Nun contexto no que o gasto en Read more

Nace Science Pulse, unha ferramenta para a curadoría de contidos sobre a COVID-19

Atopar fontes científicas verificadas a través das redes sociais, ese é o obxectivo de Science Pulse. Sergio Spagnuolo lidera este proxecto en colaboración con Volt Data Lab. Grazas a esta app os xornalistas poden viaxar a través do ruído e da desinformación que se xera día a día nas redes sociais arredor da pandemia da Read more

#NISData: o poder do xornalismo de datos para construír confianza nos medios

Os diferentes relatorios do “News Impact Summits Online: Periodismo de datos – Xerar confianza nos medios” xa están dispoñibles na canle de Youtube do European Journalism Centre. Oportunidades e retos do xornalismo de datos fronte a COVID-19, como construír historias visuais de éxito, por que os xornalistas precisan acceso a datos públicos, a importancia da Read more

[Artículo] El impacto de la Inteligencia Artificial en el Periodismo: transformaciones en las corporaciones, productos, contenidos y perfiles profesionales

Llevamos unos cuantos años hablando de Inteligencia Artificial como uno de los marcos de innovación con mayor potencial para transformar nuestra relación entre la tecnología y el periodismo. En los últimos tiempos, estos cambios han ido tomando formas cada vez más realizables y comenzamos ya por fin a vislumbrar cómo serán los aspectos de esta nueva Read more

Narrativa Transmedia Social, un nuevo concepto

En el artículo Narrativas transmedia sociales en el ámbito hispanoamericano (2014-2018), los investigadores Carmen Costa-Sánchez y Xosé López-García se aproximan a un conjunto de relatos producidos en el quinquenio 2014-2018 en el ámbito hispanoamericano que tienen como objetivo conseguir algún cambio o mejora en la sociedad. El análisis abarca un total de 25 proyectos complejos Read more

O Reuters Institute publica as súas predicións para o ano 2021 no eido xornalístico

Hoxe publicouse o informe anual Journalism, Media, and Technology Trends and Predictions 2021 de Nic Newman, investigador do Reuters Institute for the Study of Journalism (University of Oxford), que anuncia cambios a curto prazo a causa da pandemia. A transformación afectará ao xeito en que nos relacionamos, á convivencia do real e o virtual e aos modelos de negocio Read more

Journalism publica unha investigación de Novos Medios sobre cocreación en medios nativos dixitais

Tres integrantes do Grupo Novos Medios, José Sixto-García, Ana Isabel Rodríguez-Vázquez e Xosé Soengas-Pérez, veñen de publicar na revista Journalism unha investigación que leva por título ‘Co-creation in North American and European digital native media: Web, social networks and offline spaces’. O traballo xa está dispoñible en online first e proximamente aparecerá nun número da Read more

Ferramentas online para a verificación: dispoñible a terceira edición do Verification Handbook

O  European Journalism Centre, apoiado por Craig Newmark Philanthropies, vén de publicar a terceira edición do seu Verification Handbook. Un recurso online para xornalistas que queiran reciclarse e/ou mellorar as súas técnicas de verificación no contexto da “Era das desordes informativas”. O manual elaborouse grazas ás contribucións de varios profesionais que, desde a experiencia, achegan os Read more

Load More