[lang_gl]O papel dos medios na construcción da identidade cultural[/lang_gl][lang_es]El papel de los medios en la construcción de la identidad cultural[/lang_es]

[lang_gl] O Consello da Cultura Galega organiza o foro de debate «Medios de Comunicación e Identidade» que se celebrará en Santiago os días 10 e 11 de decembro.

O protagonismo dos medios na construcción identitaria e na difusión da lingua e a cultura propias é indiscutible. É por este motivo que o Consello da Cultura Galega centra dende hai anos a súa atención no desenvolvemento do sistema mediático galego.

No ano de conmemoración do primeiro centenario do nacemento de A Nosa Terra o foro de debate «Medios de comunicación e identidade» pretende ser un espazo de reflexión sobre cuestións fundamentais como: os desafíos das nacionalidades históricas e os medios de comunicación ou o papel determinante da lingua e dos medios na construcción das identidades.

O foro terá lugar os días 10 e 11 de decembro na sede do Consello da Cultura Galega no Pazo de Raxoi, en Santiago de Compostela. Nel participarán varios membros do Grupo Novos Medios como Francisco Campos e Xosé Ramón Pousa, ademais doutros destacados investigadores e profesionais do sector.

Para máis información: www.consellodacultura.org [/lang_gl] [lang_es] El Consello da Cultura Galega organiza el foro de debate “Medios de Comunicación e Identidad” que se celebrará en Santiago los días 10 y 11 de diciembre.El protagonismo de los medios en la construcción identitaria y en la difusión de la lengua y la cultura propias es indiscutible. Es por este motivo que el Consello da Cultura Galega centra desde hace años su atención en el desarrollo del sistema mediático gallego.En el año de conmemoración del primer centenario del nacimiento de A Nosa Terra el foro de debate “Medios de comunicación e identidad” pretende ser un espacio de reflexión sobre cuestiones fundamentales como: los desafíos de las nacionalidades históricas y los medios de comunicación o el papel determinante de la lengua y de los medios en la construcción de las identidades. El foro tendrá lugar los días 10 y 11 de diciembre en la sed del Consello da Cultura Gallega en el Pazo de Raxoi, en Santiago de Compostela. En él participarán varios miembros del Grupo Novos Medios como Francisco Campos y Xosé Ramón Posa, además de otros destacados investigadores y profesionales del sector.

Para más información: www.consellodacultura.org [/lang_es]

Deja un comentario