[lang_gl]Cita inminente coa reflexión sobre a excelencia e a innovación na comunicación[/lang_gl][lang_es]Cita inminente con la reflexión sobre la excelencia y la innovación en la comunicación[/lang_es]

[lang_gl] XXIII Congreso Internacional de Comunicación (CICOM). Excelencia e innovación en la comunicación. 12 e 13 de febreiro.

Os próximos xoves e venres, días 12 e 13, celébrase en Pamplona, na Facultade de Comunicación da Universidade de Navarra, o XXIII Congreso Internacional de Comunicación (CICOM). Nesta edición, os asistentes terán a oportunidade de tratar o tema da excelencia na comunicación, entendida como a capacidade de interesar e satisfacer as necesidades e inquedanzas socioculturais da xente. Ademais, tamén se reflexionará sobre a innovación no eido comunicativo, necesaria para que as empresas se reinventen e se adapten aos tempos nos que vive o sector co obxectivo de manter as novas xeracións fieis ao seu produto cubrindo as súas necesidades dende o punto de vista comunicativo.

Para máis información podedes visitar a páxina web do congreso.
[/lang_gl] [lang_es]XXIII Congreso Internacional de Comunicación (CICOM). Excelencia e innovación en la comunicación. 12 Y 13 de febrero.

Los próximos jueves y viernes, días 12 y 13, se celebra en Pamplona, en la Facultad de Comunicación de la Universidad de Navarra, el XXIII Congreso Internacional de Comunicación (CICOM). En esta edición, los asistentes tendrán la oportunidad de tratar el tema de la excelencia en la comunicación, entendida como la capacidad de interesar y satisfacer las necesidades e inquietudes socioculturales de la gente. Además, también se reflexionará sobre la innovación en el ámbito comunicativo, necesaria para que las empresas se reinventen y ase adapten a los tiempos que vive el sector con el objetivo de mantener a las nuevas generaciones fieles a su producto cubriendo sus necesidades desde el punto de vista comunicativo.

Para más información, podeis visitar la página web del congreso.[/lang_es]

Deixa un comentario